09:12 22 Februar 2020
Slušajte Sputnik
    Svet
    Preuzmite kraći link
    0 80
    Pratite nas

    Prema informacijama iz elektronske prepiske, koju je objavio Stejt department po nalogu američkog suda, savetnici su obaveštavali Hilari Klinton o emisijama televizije Raša tudej dok je bila na funkciji državnog sekretara SAD.

    Savetnici su 13. februara 2012. godine prosledili Klintonovoj link ka emisiji RT o sirijskoj krizi, kao primer njene izjave o „poluzvaničnim medijima, koji emituju program u inostranstvu“.

    Demokratski predsednički kandidat  Hilari Klinton
    © AFP 2019 / Andrew Caballero-Reynolds

    U reportaži RT od 12. februara 2012. godine politički analitičar Adel Samara kaže da SAD i Al Kaida imaju zajednički cilj u Siriji.

    Osim toga, 18. aprila 2012. godine pomoćnik Klintonove Džejkob Selivan poslao je šefici poruku o tome da se Asanžova emisija „Svet sutra“ premijerno emituje na RT. Gost emisije je tada bio lider pokreta Hezbolah Hasan Nasrala.

    Klintonova je 2011. godine, kada je bila na poziciji državnog sekretara, pozvala Kongres da poveća američki budžet namenjen za emitovanje u inostranstvu. Ona je tada ukazala da Vašington gubi medijski rat sa TV kanalima poput RT.

    „Mi smo u stanju medijskog rata i gubimo taj rat. Rusija je pokrenula televiziju na engleskom. Gledala sam je u nekoliko država, mogu da kažem da je to bilo veoma poučno“, rekla je Klintonova.   

    Tagovi:
    informisanje, Hilari Klinton, RT, svet
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga