20:14 13 Avgust 2020
Slušajte Sputnik
    Svet
    Preuzmite kraći link
    2385
    Pratite nas

    Radiodifuzna agencija Argentine odlučila je da obustavi prenos programa televizije Raša tudej u toj zemlji.

    Radiodifuzna agencija Argentine je donela odluku o obustavljanju prenosa programa televizije RT u toj zemlji. Dokument će stupiti na snagu kroz 60 dana, navodi se u saopštenju.

    Kako prenosi televizija, ne razmatra se zaključivanje novog ugovora o saradnji. Televizijski program će biti prekinut u okviru besplatne državne mreže, ali će RT nastaviti da radi u okviru kablovske televizije.

    Kasnije je šef Komiteta Državne dume za međunarodne poslove Aleksej Puškov pretpostavio da je prekid prenosa televizije povezan sa politikom prozapadno orijentisanog predsednika države Maurisija Makrija.

    „Čim je pristalica SAD postao šef države odlučili su da izbace RT iz nacionalnog programa“, napisao je ruski političar na tviteru.

    Sa mišljenjem ruskog političara saglasan je i bivši šef Federalne uprave za audio-vizuelne komunikacije Martin Sabatela. Prema njegovim rečima, ova odluka je povezana sa politikom Argentine usmerenom na zbližavanje sa SAD.

    Sa druge strane, argentinski list Nasion, pozivajući se na saopštenje agencije „Din“, naveo je da odluka argentinske vlasti ima veze sa potrebom da se oslobodi mesto za provincijske televizije.

    Tagovi:
    RT, Argentina
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga