21:43 01 Mart 2021
Slušajte Sputnik
    Svet
    Preuzmite kraći link
    1034
    Pratite nas

    Američki list „Hafington post“ uklonio je tekstove i blokirao nalog jednog od svojih autora koji se dotakao teme zdravlja kandidatkinje za predsednika SAD Hilari Klinton.

    Prema informacijama sajta „Brajtbart“, urednici lista otpustili su blogera Dejvida Simana, koji je u avgustu objavio dve kolumne u kojima se govorilo o skandalu oko navodno lošeg zdravlja 68-godišnje Hilari Klinton. U svojim tekstovima autor je objasnio da Klintonva treba javnosti da pruži odgovor na takva pitanja.

    Kasnije su ti članci bili skinuti sa sajta novina „bez obrazloženja“, piše Siman. Osim toga, blokiran je i nalog ovog blogera na „Hafington postu“.

    „Šta je ovo — Kina? Zar ljudi nisu zaštićeni Prvim amandmanom (Ustava, koji štiti slobodu reči i štampe)?“, napisao je Siman na svom tviter-nalogu.

    ​Važno je napomenuti da je u svojim publikacijama Siman pomenuo dr Dru Pinski, čije emisije na radiju su ukinute nakon diskusije o zdravlju Klintonove.

    Razlog za diskusiju u američkim medijima bilo je usporeno ponašanje Klintonove na sceni tokom predizbornog mitinga i intervjua sa novinarima. Osim toga, objavljena je i fotografija njenog pomoćnika koji je držao pripremljenu injekciju.

    Republikanski kandidat za predsednika SAD Donald Tramp više puta je izjavljivao da Klintonova nije dovoljno fizički izdržljiva da bi bila predsednik.

    Tagovi:
    Hafington post, članak, Hilari Klinton, bloger
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga