18:35 29 Novembar 2020
Slušajte Sputnik
    Svet
    Preuzmite kraći link
    0 1280
    Pratite nas

    Osnivač „Vikiliksa“ Džulijan Asanž zbunio je novinarku „Njujork tajmsa“ Džo Beker nakon pitanja da li njegova organizacija radi zajedno sa Rusijom.

    Ranije je „Njujork tajms“ na svojoj fejsbuk stranici objavio onlajn-intervju sa Asanžom. Novinarka je pitala da li je slučajnost da od curenja informacija o SAD korist imaju i druge zemlje, na primer, Rusija.

    Asanž je zamolio Bekerovu da ponovi pitanje i kada ga je ona ponovo postavila rekao je:

    „To je apsurdno. To je otprilike isto kao i ako ’Njujork tajms‘ nešto objavi da se kaže: ’A da li će Putin koristiti ovu izjavu?‘ Smešno.“

    Osim toga, Asanž je pitao da li bi „Njujork tajms“ objavio vest o curenju informacija u vezi sa Nacionalnim komitetom Demokratske partije ili ih radije ne bi objavljivao i da li bi sačekao do objavljivanja rezultata izbora. Bekerova se prvo zbunila i pokušala je da izbegne odgovor, a zatim je priznala da nije sigurna.

    „Pa mi, naravno, pišemo o curenjima informacija o Nacionalnom komitetu Demokratske partije. Mislim, ja ne mogu da govorim u ime cele redakcije“, priznala je novinarka.

    „Nadam se da bi ih ’Njujork tajms‘ objavio. Mislim da bi, možda, objavio neke priče, a neke možda i ne…“, rekao je Asanž, aludirajući na podršku lista Hilari Klinton.

     

    Tagovi:
    Njujork tajms, intervju, Asanž
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga