17:27 28 Februar 2020
Slušajte Sputnik
    Svet
    Preuzmite kraći link
    1133
    Pratite nas

    Američka TV mreža Si-Bi-Es je iz izjave bivšeg američkog predsednika Bila Klintona izbacila reč „često“ u rečenici u kojoj je on rekao da njegova supruga Hilari često pada u nesvest.

    Bil Klinton je to rekao u intervjuu Čarliju Rouzu, prenosi američki portal „Hil“.

    Hilarin Klinton je pozlilo pre nekoliko dana tokom komemoracije žrtvama 11. septembra, što je i bio povod da se u emisiji koju vodi Rouz, a čiji je gost bio Bil Klinton, povede razgovor o zdravstvenom stanju njegove supruge, koja je predsednički kandidat Demokratske stranke na predstojećim izborima u SAD.

    Američki portal tvrdi i da je Si-Bi-Es skratio i transkript izjave Bila Klintona.

     

    Slično:

    Objavljen video-snimak: Kako je pozlilo Hilari Klinton (video)
    Manipulacija: Evo kako Gugl pomaže Klintonovoj (video)
    Gugl kao šef izbornog štaba Hilari Klinton
    Ako su ova dva kandidata najbolje što Amerika ima, onda...
    Američki patolog: Klintonovu otrovali ili Putin ili Tramp
    Tagovi:
    zdravlje, cenzura, Bil Klinton, Hilari Klinton, SAD
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga