00:04 10 Jul 2020
Slušajte Sputnik
    Svet
    Preuzmite kraći link
    0 70
    Pratite nas

    Džulijan Asanž nije objavio dokumenta koja se odnose na predizbornu kampanju u SAD iz Ambasade Ekvadora u Londonu, navodi se na sajtu „Vikiliksa“.

    „’Vikiliks‘ nikada nije objavljivao iz nadležnosti Ekvadora, niti ima nameru da to učini. Isto tako gospodin Asanž nije dostavljao dokumenta iz Ambasade“, piše na tviter-nalogu „Vikiliksa“.

    Saopštenje „Vikiliksa“ usledilo je nakon odluke ekvadorskih vlasti da oduzmu Džulijanu Asanžu internet u ambasadi u Londonu.

    „Pravo Vlade Ekvadora je da odluči kako najbolje da se zaštiti od pogrešnog tumačenja njene politike od strane medijskih grupa i država, istovremeno štiteći ljudska prava gospodina Asanža“, navodi se na sajtu.

    U petak je „Vikiliks“ objavio 14. deo elektronske prepiske šefa kampanje američkog predsedničkog kandidata Demokratske partije Hilari Klinton, Džona Podeste.

    U utorak je Ambasada saopštila da je Asanžu prekinula pristup internetu zbog toga što je „Vikiliks“ objavio materijal koji utiče na predsedničke izbore u SAD.

    Asanž živi u ambasadi Ekvadora u Londonu od 2012. da ne bi bio izručen Švedskoj, gde je optužen za silovanje nakon što je „Vikiliks“ počeo da objavljuje dokumenta do kojih je došao.

    Tagovi:
    internet, predsednički izbori u SAD, objavljivanje, dokumenta, Vikiliks, Džulijan Asanž, London
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga