22:07 04 Avgust 2020
Slušajte Sputnik
    Svet
    Preuzmite kraći link
    0 81
    Pratite nas

    Sajt Vikiliks je negirao saopštenja medija da „ruski mediji“ navodno imaju kompromitujuće informacije o novoizabranom predsedniku SAD Donaldu Trampu.

    Ranije je Si-En-En saopštio, pozivajući se na neimenovanog činovnika, da američke specijalne službe sumnjaju da Rusija poseduje kompromitujuće informacije o Trampu. Pritom, prema podacima televizije, obaveštajne službe još nemaju dokaze za to.

    Informativni portal „Bazfid“ objavio je dokument koji je navodno poslužio kao osnova za izveštaj specijalnih službi.

    „Fajl od 35 stranica koji je objavio ’Bazfid‘ o Trampu nije izveštaj specijalnih službi. Stil, činjenice i datumi ne pokazuju nikakvu pouzdanost“, navodi se na stranici Vikiliksa na Tviteru.

    Ci-En-En navodi da su se kompromitujuće informacije nalazile u kratkom pregledu na dve stranice koji je priložen uz izveštaj specijalnih službi. Prema podacima izvora televizije, tzv. „agenti“ iz Rusije poseduju lične i finansijske informacije o Trampu.

    Kako pretpostavlja televizija, deo tih saopštenja je zasnovan na beleškama bivših saradnika britanske obaveštajne službe. Si-En-En navodi da FBI još proverava istinitost navoda, čiji se veći deo bazira na navodnim „ruskim izvorima“. Mnogi važni detalji, koji se tiču Trampa, nisu potvrđeni.

     

    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga