07:56 27 Novembar 2020
Slušajte Sputnik
    Svet
    Preuzmite kraći link
    0 242
    Pratite nas

    Televizija „Foks njuz“ je, nakon što je otpustila novinara Bila O'Rajlija koji je uvredio predsednika Rusije Vladimira Putina i koji je optužen za seksualno uznemiravanje žena, uklonila njegovo ime sa imena emisije koju je vodio.

    Kako prenosi „Hil“, šou koji je vodio ovaj novinar se ranije dugo vremena nazivao „O'Rajlijev faktor“, a u sredu 19. aprila je emitovana pod nazivom „Faktor“.

    Nova voditeljka završila je emisiju govoreći o O'Rajliju i navela da je to „kraj jedne ere“. Ona mu je, takođe, u ime kompanije poželela sve najbolje.

    Ranije je objavljeno da je novinar Bil O'Rajli, koji predsednika Rusije Vladimira Putina nazvao ubicom tokom razgovora sa američkim predsednikom Donaldom Trampom, otpušten sa televizije „Foks njuz“.

    Slično:

    Moskva traži izvinjenje za uvredu Putina
    Peskov: Film Si-En-Ena nije ništa novo
    Tagovi:
    emisija, naziv, novinar, Foks njuz, Bil O'Rajli
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga