07:30 28 Novembar 2020
Slušajte Sputnik
    Svet
    Preuzmite kraći link
    0 130
    Pratite nas

    Predsednik SAD Donald Tramp iskoristio je ostavke tri novinara Si-En-Ena da danas ponovo napadne kredibilitet tog emitera.

    "Vau, Si-En-En je morao da povuče veliku priču o Rusiji, dok su tri zaposlena bila prisiljena da daju otkaz. Šta je sa svim ostalim falš pričama koje rade? LAŽNE VESTI!", napisao je Tramp na Tviteru.

    Agencija Rojters je zatražila komentar od Si-En-En, ali za sada se taj emiter još uvek nije oglasio.

    Tri istaknuta novinara Si-En-Ena podnela su danas ostavke pošto je ta medijska kuća prvo povukla, a potom se i izvinila zbog teksta objavljenog na njihovom sajtu o navodnim vezama između ruskog investicionog fonda i bliskog saradnika predsednika Donalda Trampa, javili su američki mediji.

    Ostavke su podneli Tomas Frenk, autor spornog teksta, Leks Haris, voditelj redakcije za istraživačko novinarstvo i Erik Lihtblau, piše "Njujork tajms".

    U uklonjenoj priči, koja je u četvrtak objavljena na sajtu Si-En-En, bilo je navedeno da istražitelji Senata sprovode istragu o sastanku člana Trampovog tranzicionog tima Antonija Skaramucija i direktora ruskog fonda Kirila Dmitrijeva, koji je navodno održan pre Trampove inauguracije. 

    Si-En-En je u petak uveče povukao priču novinara Tomasa Frenka, navodeći da u njoj nisu ispunjeni standardi tog medija i izvinio se Skaramuciju.

    Na kolegijumu kom su prisustvovali članovi redakcije za istraživačko novinarstvo, rečeno je da povlačenje teksta nužno ne znači da je netačan, ali da još "nije dovoljno čvrst". 

    Skaramuci je u subotu prihvatio izvinjenje. 

    "Si-En-En je doneo dobru odluku. Učinio je to sa stilom. Izvinjenje prihvaćeno. Svi pravimo greške. Nastavljam dalje", napisao je Skaramuci na Tviteru. 

    Tagovi:
    Si-En-En
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga