05:16 28 Oktobar 2020
Slušajte Sputnik
    Svet
    Preuzmite kraći link
    1030
    Pratite nas

    Rukovodstvo italijanske TV stanice RAI saopštilo je da intervju sa sirijskim predsednikom Bašarom el Asadom, koji još nije emitovan, nije iskoordiniran na nivou kompanije.

    Kako je navedeno u saopštenju izvršnog direktora RAI grupe Fabricija Salinija, intervju je uradila izvršna direktorka portala RAI Monika Mađoni, ali taj intervju nije naručio nijedan kanal u sastavu RAI i zbog toga datum objavljivanja nije mogao da bude usaglašen.

    Portparol italijanske TV stanice rekao je da se ne zna kada i gde će intervju biti emitovan.

    Pres-služba predsednika Sirije je u subotu saopštila da je televizija „RAI 24“ više puta menjala datum emitovanja, i to bez obrazloženja, i dodaje da je reč o pokušaju Zapada da sakrije istinu o situaciji u zemlji.

    U njihovom saopštenju se navodi da je Mađonijeva uradila intervju 26. novembra i da je bilo dogovorno da bude emitovan 2. decembra.

    Asadova kancelarija je upozorila da će „pustiti“ intervju preko društvenih mreža i sirijskih medija večeras.

    Tagovi:
    intervju, Bašar el Asad, Sirija
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga