23:18 07 Mart 2021
Slušajte Sputnik
    Svet
    Preuzmite kraći link
    82922
    Pratite nas

    Britanski televizijski i radijski kanal „Bi-Bi-Si Vorld njuz“ zabranjen je u Kini, saopštila je kineska radio-difuzna agencija, nedelju dana nakon što su Britanci oduzeli licencu kineskoj državnoj televiziji (CGTN).

    U saopštenju uoči lunarne Nove godine, agencija je navela da britanski javni servis ozbiljno krši regulative u izveštajima vezanim za Kinu, ističući da bi vesti trebalo da budu poštene i fer, ali da su naštetile kineskim nacionalnim interesima, javio je Rojters.

    Zbog toga, britanski kanal ne ispunjava zahteve u Kini i aplikacija za emitovanje na još godinu dana neće biti prihvaćena, dodaje kineska agencija.

    Bi-Bi-Si je u saopštenju posle objave kineske agencije naveo da je razočaran odlukom kineskih vlasti, preneo je Tanjug.

    Tagovi:
    zabrana, Kina, BBC
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga