14:00 09 Maj 2021
Slušajte Sputnik
    Vesti
    Preuzmite kraći link
    0 17
    Pratite nas

    Međunarodna informativna agencija „Rosija sevodnja“ i skoro sve televizije, osim „Dožda“, našle su se na spisku Službe za bezbednost Ukrajine (SBU) za privremeno oduzimanje akreditacija pri državnim organima Ukrajine, saopštili su RIA Novostima u SBU.

    Izvor u policiji Ukrajine ranije je rekao da se na spisku SBU našlo više od 100 ruskih medija.

    Vrhovna rada je obustavila akreditacije novinarima i tehničkom osoblju nekoliko ruskih medija pri državnim organima.

    Na spisku je ʼRosija sevodnjaʻ, kao i sve televizije, osim ʼDoždaʻ, saopšteno je u subotu iz policijskog resora.

    Kako je rečeno, ova mera će se odnositi na saradnike predstavništava ruskih medija u Ukrajini.

    Tagovi:
    novinari, mediji, Ukrajina
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Sputnik nalogaKomentariši preko Facebook naloga