21:25 16 Jul 2019
Slušajte Sputnik
    Klarkson

    Ruska vojna televizija ponudila posao Klarksonu

    © AFP 2019 / JUSTIN TALLIS / AFP
    Vesti
    Preuzmite kraći link
    0 24

    Ruska televizija u vlasništvu ministarstva odbrane ponudila je posao Džeremiju Klarksonu, bivšem voditelju popularne britanske emisije o automobilima „Top Gir“, koji je ove nedelje dobio otkaz.

    Bi-Bi-Si je saopštio u sredu da ugovor voditelju „Top gira“ Klarksonu neće biti obnovljen zbog incidenta sa napadom na producenta, čime je okončan njegov rad na ovoj izuzetno popularnoj emisiji.

    „Zvezda TV“ objavila je juče na svom veb-sajtu pismo Klarksonu u kome ga poziva u aprilu u Moskvu da razgovaraju o pokretanju programa o automobilima u Rusiji.

    Televizija „Zvezda je takođe navela izjavu Klarksonovog predstavnika koji je rekao da je ponuda prosleđena njegovom klijentu i da je on razmatra.

    „Top gir se prikazuje u Velikoj Britaniji od 1977, ali je dolaskom Klarksona na čelo emisije 1988. postao popularan.

    „Top Gir je bio jedna od najuspešnijih emisija svih vremena na Bi-Bi-Siju, koja se emitovala u više od 200 zemalja i doprinosila više od 50 miliona funti godišnje profita, a budžet za samo jednu emisiju je bio čak milion funti.

    Tagovi:
    ugovor, Top gir, Zvezda TV, Bi-bi-si, Džeremi Klarkson, Rusija
    Standardi zajedniceDiskusija
    Komentariši preko Facebook nalogaKomentariši preko Sputnik naloga